IDENTITETSDESIGN
BRANDING
Identitetsdesign
skilt/miljø/utstillingsdesign
konseptutvikling
Eksempel på prosjekter:
Tøyen Torg
Identitetsdesign handler om å SYNLIGGJØRE, FORENKLE og UNDERBYGGE essensen av organisasjonens egenart og verdier. Designet bør skille seg ut, være lett å huske og skape gode assosiasjoner.
Mottagerens opplevelse danner grunnlag for vekst og suksess.
Branding/Merkevarebygging handler om å skape positive sansbare opplevelser som påvirker mottagerens holdning og forventninger til vår organisasjon/vårt produkt.
En organisasjons identitet formes av alle dens egenskaper.
- Kompetanse og kunnskap
- Hva slags produkter og tjenester man tilbyr
- Hvilket marked man har sitt fokus - kjerneområde
- Hvordan man lever og formidler sine Verdier og holdninger
HVELV41: Designprosess visuell profil for coworkingfellesskap på Hamar. Trykk på bildet for mer info.
PROSESSFASILITERING
Fasilitering av workshop - Bankbygget åpnes/Hvelv41:
Målet var å kartlegge behov, definere målgruppe og danne grunnlag for utleiekonsept. Det ble designet arbeidsduker (store ark i str A0 ) som underlag for brainstorm. Disse dannet så utgangspunkt for videre arbeid med konseptutvikling, visuell profil, interiørkonsept og leietagertilnærming.